Хэн нэгэнд цэцэг бэлэглэх гэж байна уу?

2009/09/28 Нийтэлсэн : etvgen
Цэцэг болгон, цэцгийн єнгє бvрт єєрийн гэсэн нууц утга агуулга, илэрхийлэл нуугдаж байдаг. Бас цэцгийн баглаанд орсон тоо ширхэг нь ч олон зvйлийн тухай єгvvлдэг тул сонголт хийхдээ энэ зєвлєгєєг анхааран уншаарай.
Цэцгийн тоо
1, 3 ба 5 ширхгээр боосон баглаа бэлэглэж болох ч 2 ба 4-р боосон цэцгийн баглаа хэзээ ч бvv єг. Сондгой тоогоор боосон цэцгийн баглаа нь амьдралын эрч хvч, эерэг энергийг билэгддэг байна.
1 цэцэг - Чи зєвхєн минийх
3 цэцэг - Чамтай цуг ертєнцийн хязгаар хvрэхийг хvсч байна.
5 цэцэг - Би чамд хайртай
7 цэцэг - Сvй тавихдаа барьдаг уламжлалтай
9 цэцэг - Би чамайг найзаа гэж боддог.
10 цэцэг - Чиний тєлєє ямар нэгэн юм хийхийг хvсч байна.
11 цэцэг - Чи миний анд нєхєр
12 цэцэг - Бидэнд одоогоор хvнд байгаа хэдий боловч удахгvй бvх зvйл сайхан болно гэдэгт итгэ.
13 цэцэг - Би чамайг vзэн ядаж, жигшин зэвvvцэж байна.
14 цэцэг - Чи надад байгаа бvх юм
15 цэцэг - Чи миний хайр хvндэтгэлийг хvлээж авна уу?

Цэцгийн єнгє
Шар, цэнхэр, улаан зэрэг цэцгийн єнгє бvр єєр єєрийн гэсэн утгыг илэрхийлдэг.
Цагаан цэцэг - гэм зэмгvй, хар хоргvй сэтгэлийг
Шар цэцэг – хайр сэтгэлтэй болсныг
Ягаан цэцэг - хайр дурлалыг
Хурц тод улаан цэцэг - хайр дурлалдаа шатаж байгааг
Цэнхэр цэцэг - vнэнч сэтгэлийг
Ягаан болон нил ягаан цэцэг - энх тайван, итгэлцлийг
Хар цэцэг - vхлийг бэлэгддэг байна.

Цагаан цэцэгс
Гэрийн хошоонгор - намайг бодож яваарай
Шиваантэг - Би зовж байна. (аз жаргалгvй байна)
Сараана цэцэг - цэвэр цэмцгэр, энхрий байдал
Башир цэцэг - гэм зэмгvй, буруугvйг
Хонин нvдэн цэцэг - надад итгэж болно, итгэл даана
Голт бор - залуугийн гэнэн томоогvй занг
Алтанзул цэцэг - би чамайг дахин хайрлаж чадахгvй

Шар цэцэгс
Шиваантэг - Би чамд сэтгэл зvрхээ єгч байна.
Нил цэцэг - Чи миний аз жаргал
Сарнай - Хєрч байгаа хайр сэтгэл, хардалт сэрдэлт
Алтанзул - Би чамд хайртай.
Ягаан
Башир цэцэг - Би чамд сайн сайхныг хvсч байна.

Улаан
Шиваантэг цэцэг - Би чамд хайртай
Башир цэцэг - Цэвэр ариун хайр сэтгэл
Сарнай цэцэг - Чамайг бvхнээс илvv хvсч байна
Алтанзул цэцэг - Зvvдэндээ чамайг хардаг

Цэнхэр (хєх)
Цахилдаг - Би чамайг хvндэлдэг
Нил цэцэг - Чамд vргэлж итгэдэг
Нил ягаан голт бор - Би чиний энхрийллийг маш их хvсэж байна
Хар алтан зул цэцэг - Чамтай хамт vхэхийг хvсэж байна
Нийтлэл таалагдсан бол доорх сурталчилгаан дээр 1 дарчихаарай баярлалаа.

Post a Comment

Хэрэв та зочин бол Аnonymous сонголтыг хийж сэтгэгдэл үлдээнэ үү
Хүндэтгэсэн : etvgen

Кириллээр