3-хан үг

2009/11/17 Нийтэлсэн : etvgen
Охин: Чи надад нээрээ хайртай юу?
Хөвгүүн: Тийм ээ, мэдээж.
Охин: Би чамаас хайртай гэдэг үгийг сонсмоор байна.
Хөвгүүн: Тэгэх шаардлагагүй.
Охин: Яагаад?
Хөвгүүн: Учир нь...

Охин: Би чамаас үгээрээ хэлэхийг чинь сонсмоор байна.
Хөвгүүн: Би чадахгүй ээ...
Охин зөөлнөөр мэгшин уйлж, хэлэв: Тэгвэл чи надад хайргүй юм байна. Тэр хоёр чимээгүй болж, алхан охины гэрийн гадаа ирэв.
Охин: Яагаад?
Хөвгүүн: Чи үнэхээр мэдмээр байна уу?
Охин: (хүйтнээр) Тийм.
Тэр охиныг зөөлнөөр тэврээд, хамрын үзүүр дээр нь үнсээд, чихэнд нь "Яагаад гэвэл 3-хан үг хангалттай биш ээ..." гэж шивнэжээ.
Нийтлэл таалагдсан бол доорх сурталчилгаан дээр 1 дарчихаарай баярлалаа.
  1. zolla

    huurhun yumaa... chinii site minii durtai sitenii 1 bolj bgaa shvv chamd amjilt

  2. zolla : Урмын үг үлдээсэнд баярлалаа найзаа :)

  3. би чамд хайртай гэж хэлж үзээгүй л явна

  4. aNNa : Ер нь сүүлд бодоод байхнээ энэ 3 өг бол зүгээр ч нэг 3хан үг биш юм байна тиймээ :P

  5. Уучиллаж болошгүй алдаа гаргасан энэ үгийг хэлий гээд ч амнаас гардаггүй юм байна лээ.

  6. aNNa : Ойлгосонгүй э хэн уучилж болохгүй алдаа гаргасан юм ...

  7. UuGaNaA : хэхэ баярлалаа сайт гэж битгий хэлээ найзаа адилхан л блог шүү дээ :)

  8. Anonymous
  9. UuGaNaA : хэхэ баярлалаа сайт гэж битгий хэлээ найзаа адилхан л блог шүү дээ :) haha ineedtei ymaa ntr hahaha

Post a Comment

Хэрэв та зочин бол Аnonymous сонголтыг хийж сэтгэгдэл үлдээнэ үү
Хүндэтгэсэн : etvgen

Кириллээр