Муур хөөрхөн амьтан шүү :D

2009/11/07 Нийтэлсэн : etvgen
www.balburam.com

Photobucket
Тиймээ би яваж байна. :D
Photobucket
Би архи уусан шүү кк
Photobucket
Миний найз битгий гараа тэнд хэтэрхий олон хулгана байна :(
Photobucket
Одоо зураг дарах гэж байна байрлалаа эзэлцгээе !
Photobucket
Чи хэн бэ? Танихгүй хүн намайг хараад байна уудаа
Photobucket
Өөрөө яг хүүхэд шиг юмаа хаха
Photobucket
Тиймээ, би чамаас илүү юм байна :D
Photobucket
Наад сүүнээсээ надад өгөөдхөөч би яг өлсөж үхлээ :D
Photobucket
Би ёстой залхуу юм аа
Photobucket
Энд унтах үнхээр сайхан :))
Photobucket
Хамт алхдаг найз минь
Photobucket
Би үнэндээ үнэхээр бэзкэн л дээ :(
Photobucket
Хаяа би ганцаараа явдаг
Photobucket
Надтай тоглох хэн нэгэн байхгүй биз ? :(
Photobucket
Би хоолоо идчихлээ, их амттай байлаа шүү :))

Нийтлэл таалагдсан бол доорх сурталчилгаан дээр 1 дарчихаарай баярлалаа.
  1. Anonymous

    Үнэхээр хөөлхөн юмаааа

  2. Ano : Нэг хөөрхөн муужгайтаи болдог юм билүү :D

Post a Comment

Хэрэв та зочин бол Аnonymous сонголтыг хийж сэтгэгдэл үлдээнэ үү
Хүндэтгэсэн : etvgen

Кириллээр